zondag 10 juni 2012

weer helemaal terug bij 23 dingen

Ik baalde er een beetje van dat ik niet'bij' was met 23 dingen, ook omdat ik graag voor de zomer de kursus af wil sluiten. Ik ben er dus weer volop tegenaan gegaan en begin het steeds leuker te vinden. Misschien komt dat ook weel doordat de laatst 4 dingen heel concreet zijn (zo ervaar ik dat). Concreet en gewoon heel leuk. Misschien komt het ook doordat deze dingen direct toepasbaar zijn zonder al dat 'delen'  met iedereen. Ik heb er gewoon niet zoveel behoefte aan om foto's of onzinnige berichten te delen of te ontvangen. Maar als ik leer hoe ik berichten kan gebruiken binnen het werk (doelgericht), dan is dat een hele andere invalshoek.
Nog even een maf filmpje (mijn jongste zoon en mijn neef zijn een ijzersterk duo als het gaat om het vinden van absurde filmpjes):
http://www.youtube.com/watch?v=CPyUAiqPihI
Kijk, dat vind ik dus wel grappig om te delen......

Nou, zo eerst maar genoeg aan het dingen geweest voor vandaag!

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je weer fanatiek bent begonnen met de 23 dingen Gertrud, en je schiet inmiddels al aardig op. Kijk je wel eens funniest home videos? Daar zie je allemaal dat soort acties als in de link naar jouw filmpje.
    gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen